De kunst van de kunstgalerie

 

 

 

 

Marmer is zo aantrekkelijk dat het snel het decor van een ruimte kan veranderen. Sommige delen van een huis zijn minder up and comer dan andere. Als u wilt dat uw huis verandert in een kunstgalerie, kunt u meedoen aan verschillende kunstfestivals. In dat geval concurreer je met andere kunstenaars om de aandacht van de mensen die naar de kunst kijken. Hoewel sommige van die kunstenaars misschien meer waard zijn, zou ik me nooit zorgen hoeven te maken over concurrentie met een plafondtegelbedrijf. Als deze mensen mijn zaak willen, dan hebben ze geld te besteden.

Psychologie: Vandaag de dag zorgen we al jaren voor een gestage verandering van aankleding. Dit betekent dat we moeten evolueren om bij te blijven en de behoeften van onze klanten te begrijpen. Nu komt de vraag bij me op… zijn we te veel gericht op onze artistieke talenten en niet op onze klanten? Als we naar ons leven kijken als naar een kunstgalerij, kunnen we onze benadering vernauwen en minder belangrijk worden voor het leven van onze klanten.

Hoe evolueren we om minder belangrijk te worden?

Onderzoek voor dit artikel, van drie aspecten van uw kunstgalerij klanten, suggereert dat we accepteren elk onze klanten eisen en accepteren de concurrentie van andere kunstenaars van ons genre dan raad eens wat?

De onderzoekers zeggen dat ze hebben ontdekt dat artistieke voorkeuren een goede indicator zijn van wat andere klanten willen. Zij zeggen dat degenen die meer geïnteresseerd zijn in tast en gevoel dan in de technische aspecten van het werk, zich aangetrokken zullen voelen tot bedrijven die dit gevoel voor stijl in hun producten hebben. Zij zeggen dat creativiteit alleen niet voldoende is bij de creatie van een mooi ontwerp. Een klant kan van een bepaalde artistieke stijl houden, maar hij zal niet onthouden hoe hij dat moet doen, of is niet "technologisch onderlegd". Als dit waar is, heb ik een probleem, want ik geloof dat stijl koning is. Ik ben geen technoloog, dus een klant kan me als te creatief zien. Ik moet weten wat technisch werkt en wat niet. Ik zet mijn ego alleen opzij als ik niet altijd alle blauwdrukken al heb. Ik probeer altijd, nooit, wat de klant wil. Ik bied opties aan, en laat ze weten dat ik denk dat ze zich ellendig gaan voelen als ze niet kopen wat ze willen. Ik maak het hen gemakkelijk. Ik ben een zeer winstgevend bedrijf aan het opbouwen.

In plaats van naar de sterren te schieten, bouw ik langzaam aan een website met een functie die in staat is om te beschrijven hoe ik graag werk. Dus als een klant me vertelt dat hij gepolijste koperen tegels wil, vertel ik hem dat ik alleen gepolijste koperen tegels maak, die gepolijst worden zonder het gebruik van chemicaliën. De fabrikant die de tegels maakt zal niet blij zijn met die regeling, omdat het proces om de tegel te maken energie-intensief is, en daarom zijn oliemaatschappijen erg geïnteresseerd, omdat olie winstgevender is dan chips op waterbasis. Dus ik dring aan. Als ik een klant vraag wat hij wil, leer ik dat het probleem niet is dat ik een vinyl matte afwerking aanbreng op een stuk gipsplaat. Ik breng glashelderheid aan op een gipsplaat die alleen aan mijn winkelnormen voldoet. Andere problemen kunnen de kleur zijn die ik aan het behang koppel, of dat de locatie niet te dicht bij het huis van mijn klant is. Ik stel een betere locatie voor, maar mijn klant wil alleen gepolijste koperen tegels zonder andere accoutrements.